Fachowa pomoc na odległość

Współczesny rynek wnętrzarski to prawdziwe pole walki o zaspokojenie potrzeb klienta. Firmy tworzą wciąż nowe, atrakcyjne kolekcje i ulepszają jakość produktów. Specyfika branży wymaga jednak, by zadbały przy tym o rzetelną i możliwie pełną informację o proponowanych rozwiązaniach.

Informacja to podstawa

Urządzając dom musimy przecież posiadać wiadomości na temat właściwości, zastosowania oraz późniejszej eksploatacji wybranych elementów aranżacji. Podstawowym źródłem wiedzy jest oczywiście opis i instrukcja na opakowaniu oraz porady udzielane bezpośrednio w sklepie. W przypadku sprzedaży internetowej, niezwykle istotne jest, by firmy zamieszczały na swoich stronach szczegółową charakterystykę poszczególnych produktów, udokumentowaną ponadto odpowiednim materiałem zdjęciowym. Nawet najdokładniejsze specyfikacje techniczne mogą jednak nie wystarczyć, gdy prace dekoracyjne prowadzi osoba, która nie zna się na ich specyfice. Fachowy język może wprowadzić dodatkowe wątpliwości co do wyboru i przeznaczenia danego produktu. Działając w branży wnętrzarskiej trzeba więc stawiać na bezpośredni kontakt z klientami, czemu służy m.in. udostępnianie im pomocy technicznej w postaci numeru telefonu, pod którym czuwają przeszkoleni pracownicy – Dzięki infolinii oraz odpowiedniemu adresowi mailowemu na bieżąco informujemy wszystkich zainteresowanych o składzie naszych systemów dekoracyjnych, dopasowaniu ich do określonych powierzchni czy sposobach nakładania – mówi Bartosz Gołaszewski z działu technicznego firmy Cameleo, producenta farb i tynków dekoracyjnych – Specjalna aplikacja o nazwie Wizualizer pozwala ponadto pokazać na stronie internetowej, w jakiej kolorystyce wybrany wystrój będzie się najlepiej prezentował.

Wiele dróg, jeden cel

Wraz z rozwojem środków przekazu, zwiększają się stale możliwości dostarczania przydatnych informacji i wskazówek. Standardem jest już korzystanie z pomocy internautów na różnorodnych forach oraz poszukiwanie ciekawych artykułów na portalach branżowych. Niektórzy producenci, chcąc jeszcze bardziej rozszerzyć kontakt z klientem, zamieszczają poradnikowe filmiki na przeznaczonych do tego serwisach. Kolejnym sposobem skutecznej wymiany wiedzy są profile firmowe

w najpopularniejszych mediach społecznościowych. – Obecność w Internecie powinna nieść w sobie coś więcej, niż tylko elementy promocji własnej marki – przypomina Bartosz Gołaszewski. Bez rzetelnych, a przede wszystkim prawdziwych danych na temat producentów i ich wyrobów, użytkownicy sieci nie będą bowiem pewni, czy dokonany zakup jest właściwy. Remont mieszkania to bardzo poważne i często skomplikowane przedsięwzięcie. Dlatego w branży wnętrzarskiej szczególnie istotne jest korzystanie z dostępnych kanałów komunikacyjnych. Firmy poszukują klientów, którzy z kolei starają się dokonać jak najlepszego wyboru. Wzajemny kontakt i wsparcie może więc obu stronom przynieść realny pożytek.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj