Nadszedł koniec ery nudnych ekspozycji sklepowych, w których produkty ułożone były kolejno na półkach. Przekonają się o tym wszyscy, którzy odwiedzą nowo otwarty Raindance Point marki Hansgrohe w krakowskim Salonie Wyposażenia Wnętrz Excellent przy ul. Zakopiańskiej 56.
Raindance Point stworzony przez markę Hansgrohe w salonie Excellent to piąta tego typu ekspozycja w Polsce i pierwsza w Małopolsce. Jest to niepowtarzalne miejsce, które powstało wg indywidualnego projektu opracowanego przez Sotyrys & Aleksander Pantopulos Digital Effect Design Studio. Na powierzchni 30 m2 rozmieszczono wszystkie dostępne na rynku systemy natryskowe Hansgrohe.
Po raz pierwszy w Polsce zaprezentowane są także najnowsze systemy elektronicznego sterowania natryskiem: iControl oraz RainBrain. Jest to jedyny Raindance Point, gdzie poza produktami natryskowymi z rodziny Rain prezentowane są także inne rozwiązania.
Raindance Point to koncepcja ekspozycji programu prysznicowego marki Hansgrohe, wyróżniającego się technologią napowietrzania strumienia. Zadaniem ekspozycji jest praktyczne i wielopoziomowe wyjaśnienie ideologii Rain oraz dostarczenie możliwości wypróbowania sposobu działania systemu dopowietrzania wypływającej wody. Jest to możliwe dzięki zainstalowaniu w ekspozycji innowacyjnych studni prysznicowych, które pozwalają poczuć na własnej skórze magię napowietrzonego strumienia. W założeniu ma być to miejsce spotkań z klientem, partnerem i produktem, narzędzie pracy dla handlowców i architektów.
Raindance Point to „wnętrze we wnętrzu”, dające odwiedzającym złudzenie przeniesienia się do innego wymiaru. Ekspozycje tworzone w tej koncepcji odzwierciedlają filozofię marki Hansgrohe, wg której zarówno współczesne produkty, jak i eksponujące je przestrzenie, muszą mieć swoją wyjątkową osobowość. Do realizacji tej idei Hansgrohe zaprasza najlepszych partnerów handlowych, którzy wyróżniają się otwartym i twórczym podejściem do innowacji oraz świadomością rynkowej dynamiki.
Zaloguj się Logowanie