Nowe narzędzia Dremel TRIO

Producent elektronarzędzi Dremel (Grupa Bosch) rozpoczyna kampanię promującą nowość – Dremel TRIO. Kompaktowe narzędzie idealnie nadaje się zarówno dla amatorów majsterkowania, jak i dla fachowców.

W zestawie z narzędziem sprzedawane są specjalne przystawki i akcesoria do szlifowania i frezowania dedykowane tylko dla Dremel TRIO. Wielofunkcyjny sprzęt zapewnia imponujący efekt podczas prac remontowych i doskonale sprawdza się w wielu projektach na zewnątrz domu, a także we wnętrzach.

Dremel TRIO sprawia, że osadzanie kontaktów w ścianach gipsowo-kartonowych, drewnie lub glazurze, cięcie laminatów i wycinanie otworów w różnych materiałach jest dużo prostsze.

Dremel TRIO można wykorzystać także w dekoracyjnej obróbce krawędzi – jego specjalnie powlekana podstawa zapobiega zarysowaniom i chroni delikatne powierzchnie obrabianych materiałów. Dzięki temu użytkownik ma gwarancję, że osiągnie bardzo dobrą jakość wykończenia, nawet w przypadku wykonywania cięć na gładkich powierzchniach (np. płytki).

Maksymalną kontrolę narzędzia można osiągnąć chwytając je dwoma rękoma. Osiągnięciu precyzji sprzyjają należące do zestawu Dremel TRIO przystawka cyrklowa i prowadnica krawędziowa. Dodatkowo narzędzie wyposażono w obrotową rączkę, zginającą się pod kątem 90º, która daje możliwość dostosowania się do obrabianego przedmiotu w poziomie i w pionie.

Użytkownik może regulować prędkość pracy w zależności od rodzaju obrabianego materiału. Szybkie odręczne cięcie drewna, plastiku, suchego tynku, metalu i glazury jest możliwe dzięki zastosowanej w Dremel TRIO technologii cięcia spiralnego w zakresie 360° oraz możliwości wykonywania cięć wgłębnych. Dodatkowym atutem jest także przystawka do podłączenia odkurzacza gwarantująca zachowanie porządku w miejscu pracy.

W wyposażeniu standardowym urządzenia znajduje się praktyczna walizka, która pozwala na przechowywanie narzędzia i umożliwia szybki dostęp do kompletu przystawek i akcesoriów należących do zestawu Dremel TRIO.

Za przeprowadzenie akcji promocyjnej dla marki Dremel odpowiada ARBOmedia Polska przy współpracy z ARBOvision Warszawa i ARBOinteractive Polska. Akcja obejmować będzie działania w prasie: wydawnictwo Murator – „Zrób to sam”, „Zbuduj dom”, „Moje mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, Prószyński Media – „Majster” oraz Ginza Media Group – „Stuff”, działania z zakresu ePR oraz kampanie behawioralną w Internecie skierowaną do mężczyzn 30+ zainteresowanych narzędziami i majsterkowaniem. Działania będą prowadzone do końca roku 2010.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj