Złoty Laur Klienta dla systemów aluminiowych Schüco

Kompleksowe rozwiązania okien i fasad aluminiowych marki Schuco pozwalają na zrealizowanie każdego projektu, przy zachowaniu wysokich wymogów dotyczących energooszczędności i designu. Przypieczętowaniem wiodącej pozycji firmy Schüco w tym zakresie jest złote godło Laur Klienta 2010 w kategorii „Profile i systemy z Aluminium”.

Firma Schüco jest uznanym, światowym liderem w dziedzinie energooszczędnych systemów okiennych i fasadowych z aluminium. Poprzez konsekwentną realizację programu Energy2, zakładającego projektowanie powłok budynków pozwalających oszczędzać i pozyskiwać energię ze źródeł odnawialnych, wskazuje drogę do zrównoważonego budownictwa. Współpraca z architektami na 5 kontynentach pozwoliła firmie stworzyć kompleksową gamę produktów łączących perfekcję wykonania i bogate walory funkcjonalne, które cieszą się uznaniem odbiorców na całym świecie.

Dzięki swoim zaletom produkty aluminiowe marki Schüco zdobyły zaufanie także wśród polskich klientów, czego wyrazem jest Złoty Laur Klienta 2010. Najwyższe wyróżnienie dla produktów Sch?co pokazuje, że świadomych konsumentów, wybierających ekologię i doskonały design jest coraz więcej.

Energia i design w parze

W dzisiejszych czasach o wartości rynkowej budynku decyduje nie tylko jego forma architektoniczna, lecz także wpływ, jaki wywiera on na środowisko. Należące do oferty Schüco systemy z „ciepłego aluminium” sprawdzają się doskonale wszędzie tam, gdzie od budynków wymaga się czegoś więcej niż atrakcyjnej formy architektonicznej. Szeroka gama wzajemnie dopasowanych systemów okiennych, drzwiowych, fasadowych oraz program ogrodów zimowych firmy Schüco to rozwiązania pozwalające zarówno na budowę małej oranżerii, jak i wielokondygnacyjnego budynku biurowego.

Pełny program aluminiowych fasad słupowo-ryglowych, elementowych, strukturalnych i synergicznych wraz z elementami uzupełniającymi, takimi jak zintegrowane moduły fotowoltaiczne, kolektory słoneczne czy świetliki dachowe pozwala na realizację różnorodnych zamysłów projektowych. Rozwiązania Schüco łączą w sobie wysokiej klasy design, bezpieczeństwo, energooszczędność i automatykę.

Modularne systemy aluminiowe

Kompleksowe oszczędzanie energii, dzięki synchronizacji wielu funkcji: ochrony przeciwsłonecznej, wentylacji oraz pozyskiwania energii z promieni słonecznych daje gotowe rozwiązanie fasadowe Schüco E2. Elektryczne połączenie aktywnych elementów fasady pozwoliło uzyskać inteligentną powłokę, która w aktywny sposób reaguje na zmienne warunki panujące na zewnątrz i wewnątrz budynku. Klasę energetyczną każdego budynku pozwalają podnieść certyfikowane systemy fasad pasywnych Sch?co FW 50+.SI oraz FW 60+.SI. Niskie współczynniki przenikania ciepła o wartościach sięgających nawet Uw= 0,78 W/m2K przy szybie Ug=0,7 W/m2K pozwalają na wykorzystanie tych systemów przy budowie ogrodów zimowych czy domów pasywnych.

Ciepłe systemy okienne z serii Sch?co AWS 75 SI to kolejne rewolucyjne rozwiązanie, które łączy nowoczesny design z energooszczędnością. Te trwałe okna aluminiowe nadają każdej elewacji sformalizowany wygląd i pozwalają na wykonywanie bardzo dużych przeszkleń. Dzięki wąskiemu wyglądowi ram doskonale wkomponują się w nowoczesną architekturę budynku, a jednocześnie spełniają najsurowsze wymagania energooszczędności.

Najniższe parametry przenikania ciepła na poziomie nawet Uw=0,7 – 0,9 W/m2K powodują, że okna wykonane w tym systemie mogą być tak samo ciepłe, jak najlepsze okna w technologii PVC lub drewnianej. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki nowatorskiej konstrukcji profilu z poszerzoną strefą izolacyjności cieplnej i ulepszonym, koekstrudowanym uszczelnieniom. Bogata seria Sch?co AWS to okna w szerokiej gamie głębokości, wszystkich możliwych wariantach otwierania a także w nietypowych wykonaniach, jak np. okno blokowe, w którym skrzydło zostało zlicowane z profilem ramy.

Przyznany w tym roku Złoty Laur Klienta w kategorii „Profile i systemy z aluminium” to już 5 wyróżnienie dla produktów marki Schüco i drugie w kategorii „Systemy z Aluminium”. Nagrody te są szczególnie ważne dla firmy, gdyż w konkursie Laur Klienta decydujący głos mają klienci. Badania przeprowadzane metodą ankiet telefonicznych, elektronicznych, a także „face to face” pozwalają stworzyć wiarygodną analizę popularności marek budowlanych i satysfakcji z ich zakupu. W konkursie nie bierze się pod uwagę wielkości sprzedaży, lecz opinie mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy, najbardziej pożądany i godny polecenia.

Zaloguj się Logowanie

Komentuj