Z powodu liczby transakcji spadającej od 2008 r. w stosunku do lat ubiegłych, agencje nieruchomości wyspecjalizowane w obrocie nieruchomościami komercyjnymi oraz deweloperzy lokali biurowych są teraz znacznie bardziej wymagający wobec środków przekazu i jest oczywiste, że cierpi na tym sektor ogłoszeń prasowych.
Bez wątpienia znacznie trudniej jest opracowywać dane z przekazu na nośniku papierowym w porównaniu z nośnikiem elektronicznym. Internet umożliwia znacznie łatwiejsze zarządzanie wydatkami oraz oferuje większą skuteczność.
Dzisiaj coraz więcej przedsiębiorstw posługuje się przekazem przez Internet i staje się oczywiste, że trudna koniunktura gospodarcza przemawia za reklamą on-line. Jak? Dlaczego?
Wydatki na marketing są szczególnie narażone na cięcia w okresie spowolnienia gospodarczego. Jednak ani kryzys kredytów „subprimes”, ani nieufność rynków finansowych nie przekreślają całkowicie perspektyw wzrostu reklamy on-line. Według ostatnich badań powinna ona rosnąć w tempie od 15 do 20 % rocznie na całym świecie. Pokazuje to, że Internet staje się dla marketingu medium bardziej niż kiedykolwiek wcześniej niezbędnym do wykorzystania.
Zdolność do generowania zysków przy najniższych kosztach, którą posiada reklama on-line, jest szczególnie atrakcyjna w momencie, w którym kierownicy działów marketingu starają się na wszelki sposób bronić kosztów swoich działów oraz zwiększyć efektywność ponoszonych wydatków, wyszukując kanały rentownej akwizycji. Ponadto w sytuacji, kiedy spada liczba transakcji sprzedaży i wynajęcia lokali biurowych, Internet wydaje się oferować specjalistom sektora nieruchomości komercyjnych właściwe narzędzie.
Po 4 latach działalności Biuranet odnotowuje już ponad 12.000 użytkowników miesięcznie. Nie licząc bezpośrednich właścicieli nieruchomości, Biuranet podpisał kontrakt z największymi uczestnikami sektora agencji nieruchomości komercyjnych w Polsce (GTC, Regus, ING Real Estate, DTZ, Kancelaria Brochocki, Cushman & Wakefield itd.) i proponuje ponad 2.600 ofert lokali biurowych oraz pomieszczeń w całej Polsce.
„Działając od wielu lat w sektorze nieruchomości komercyjnych zorientowaliśmy się, że w procesie oferowania nieruchomości komercyjnych między właścicielem i najemcą albo nie uczestniczyły żadne portale, albo było ich niewiele.. Biuranet ma już to doświadczenie za sobą i jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesu odniesionego we współpracy ze specjalistami sektora nieruchomości komercyjnych!” – tłumaczy Thierry PLUTA, dyrektor Biuranetu.
W ciągu kilku lat Internet stał się medium, bez którego nie można się obyć poszukując powierzchni biurowych lub lokalu handlowego do wynajęcia. Dzisiaj 80 % spółek, które poszukują pomieszczeń handlowych używa do tego Internetu. Może to generować ponad 30 % obrotu dla wyspecjalizowanych agentów nieruchomości.
W tej niepewnej sytuacji gospodarczej Biuranet.pl zapewnia swoim partnerom cenną i widoczną obecność na rynku lokalnym oraz krajowym. Napływ nowych klientów w bliskiej przyszłości powinien jeszcze zwiększyć liczbę dostępnych ogłoszeń, co uczyni z portalu Biuranet.pl znaczący w branży profesjonalnych ofert nieruchomości serwis internetowy.
Marzenka
28 sierpnia 2013 at 19:23
wow