Mobilny pośrednik nieruchomości powinien natychmiastowo odpowiadać na zapytania zarówno telefoniczne jak i e-mailowe. Jak to zrobić kiedy z racji innych zajęć nie śledzi się akurat poczty elektronicznej? Morizon.pl proponuje nowe, zupełnie unikalne na tym rynku rozwiązanie – powiadomienia SMS.
Najszybciej rozwijająca się wyszukiwarka nieruchomości uruchomiła bezpłatną, zupełnie nową i unikalną na rynku usługę – powiadomienia SMS o nowych e-mailowych zapytaniach dotyczących nieruchomości prezentowanych w serwisie Morizon.pl.
„Chcemy ciągle doskonalić nasz serwis, żeby był on funkcjonalny zarówno dla ogłoszeniodawców jak i poszukujących mieszkania czy domu. Nowa usługa pozwala agentowi na błyskawiczną reakcję na zapytanie potencjalnego zainteresowanego kupnem lub wynajmem. Zważywszy na dynamiczny rozwój i popularyzację urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu, reakcja agenta może być praktycznie natychmiastowa. Zwiększa to szansę na szybkie sfinalizowanie transakcji.” – komentuje Mirosław Schitniewski, dyrektor marketingu Morizon.pl.
Zespół Morizon.pl zadbał o automatyczną aktywację usługi. Powiadomienia będą przychodziły na numer podany podczas rejestracji w serwisie. W przypadku numerów stacjonarnych będą dostarczane w formie SMS’ów głosowych. Aby zmienić numer domyślny dla powiadomień lub przypisać oddzielne numery poszczególnym agentom należy wejść na stronę: http://www.morizon.pl/sms.
Zaloguj się Logowanie